РЕКЛАМА

Загрузка...



На Дэтройтскім аўтасалоне прадстаўлен канцэпт новага камфартабельнага аўтамабіля Lincoln MKT.
' />

Lincoln MKT

Фордаўское падраздяленне "Лінкольн" відавочна намерваецца пашырыць лінейку сваіх красовераў, якая складаецца ў сапраўдны момант толькі з адной мадэлі - сярэднягабарытнага Lincoln MKX. Ва ўсякім разе, кампанія ўжо распрацавала і прадставіла на Дэтройтскім аўтасалоне канцэпт новага камфартабельнага аўтамабіля Lincoln MKT.

Lincoln MKT


Знешне MKT што спераду, што ззаду выглядае безумоўным прадстаўніком сямейства "Лінкольн", дзякуючы вядомым рашотцы радыятара і задняй паласе фар. Аднак, хоць прэстыжны выгляд і важны, галоўнае ў "Лінкольнах" усё жа хаваецца ўсярэдзіне. І калі забрацца ўнутр Lincoln MKT, то выбірацца адтуль ужо не захочацца ))

Lincoln MKT


Распрацоўнікі дазволілі сабе параўнаць гэтую машыну з сучасным прадстаўніком класа Gran Turismo, і гэтае параўнанне небезгрунтоўна. Дзякуючы трохметровай колавай базе, месца ў салоне хоць адбаўляй. Чацвёра размесцяцца тут з камфортам - больш чым за метр прастору для ног і галавы што на пярэдніх сядзеннях, што на задніх.

Lincoln MKT


Пры гэтым, як і належыць "Лінкольну", заднія пасажыры маюць перавагу. У далёкай дарозе тут можна нават спаць: спінкі абодвух сядзенняў адкідваюцца назад, спераду пры гэтым высоўваюцца падпоркі для галёнак, а з-пад пярэдріх сядзенняў - упоры для ступняў. Калі не жадаецца спаць - у такім становішчы таксама вельмі зручна глядзець размешчаны на сталу адкідны тэлевізар.

Lincoln MKT


Улічваючы даўжыню аўтамабіля (5,3 м), адсутнасць трэцяга шэрагу сядзенняў і тып кузава, няцяжка здагадацца, што і багажу таксама ёсць дзе размясціцца з камфортам. Акрамя памераў, багажнік характэрны наяўнасцю ў падлозе пяці высоўных накіроўвючых на электрапрывадзе, якія дапамагаюць зафіксаваць груз.

Lincoln MKT


Уся гэтая гаспадарка прыводзіцца ў дзеянне новым эканамічным турбаматорам EcoBoost, малодшага брата якога можна сустрэць у канцэпце Ford Explorer America. Амерыканцы паволі здзяйсняюць пералом у прытомнасці: апыняецца, для нарошчвання магутнасці рухавіка зусім не абавязкова павялічваць яго працоўны аб'ём. 3,5-літровы V6 тут арэ за прыстойную "васьмёрку", выдаючы 415 к.с. магутнасці і 543 Н•м крутоўнага моманту. Вельмі хутка падобнымі маторамі будуць абсталёўвацца серыйныя мадэлі сямейства "Форд".
0
1896
21 июля 2008
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.
Смотрите также
Легендарны аўтамабіль Nissan GT-RЛегендарны аўтамабіль Nissan GT-R

Новы Nissan GT-R не проста выйшаў на рынак магутных машын, ён яго літаральна падарваў: 473 конскія сілы, выцягнутыя з twin turbo V6, трансмісія новаг...

Новы Corvette ZR1: госць з будучыніНовы Corvette ZR1: госць з будучыні

Тым, хто сапраўды ездзіў на ўсіх пяці папярэдніх пакаленнях Corvette, напэўна будзе цікава пазнаць, чым іх пацешыць новая мадэль.Сэрцам аўтамабіля з\...

Дзённік эма (нататкі)Дзённік эма (нататкі)

ЭМАцыянальныя людзі....

DiMora Natalia: 1200 к.с., 14 літраў і статут DiMora Natalia: 1200 к.с., 14 літраў і статут "ідэальнага" аўта

Калі вы дагэтуль лічыце нейкі Bentley, Maybach або Rolls-Royce уладальнікам статуту «ідэальнага» аўта, то, хутчэй за ўсё, памыляецеся. Вось з такой за...

Загрузка...
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии в данной новости.
Суббота, 19 Августа
USD 1.9383
EUR 2.2763
RUB 0.0326
shield1 30 минут назад Посмотрел бы на этих прыщавых клоунов, которые эти истории сидят и придумывают. seregas 30 минут назад неграм бы меньше орать, а пойти в школу и разработать более чувствительный датчик. seregas 33 минут назад последние фото показывают , что у помацать сисько под кофе входит в прайс seregas 41 минут назад класть пистолет рядом, не профессионально. Не важно что наручники, не отработано seregas 58 минут назад сразу было понятно, что стрелять они смогут только одиночными. Понятно, что надо было поднимать винты с моторами, которые имеют достаточную массу. Снизу блок электроники, и ствол ставить точно в центре масс. Выше корпуса.
Очевидно, что они 2 года разрабатывали мягкую и тяжелую систему подвеса для снижения отдачи, которая занимает половину массы дрона. Дураки.
Может, там требования по устрашающему виду
Xeops64 82 минут назад Счастливчик. После всего остался живой, дожил до старости....

Счастливчик. После всего остался живой, дожил до старости....
Wolfhund 160 минут назад Жопа великовата gismo_2 167 минут назад Боги фотошопа. И люди правда фотографам за эти коллажи деньги платят?
Новости от партнеров
Сейчас на сайте
20 пользователей, 2846 гостей