РЕКЛАМА

Загрузка...

Новы Nissan GT-R не проста выйшаў на рынак магутных машын, ён яго літаральна падарваў: 473 конскія сілы, выцягнутыя з twin turbo V6, трансмісія новага тыпу ў задняй асі, поўны прывад - і ўсё гэта сабрана вакол высокатэхналагічнага шасі.

GT-R быў створаны для таго, каб знішчыць усе надзеі, усталяваць новыя стандарты і, як кажуць, паказаць усім дзе ракі зімуюць.' />

Легендарны аўтамабіль Nissan GT-R

Хуткасць суперкара

У "Нісане" запэўніваюць, што GT-R набірае хуткасць ад 0 да 100 км/ч за 3,5 с., праязджае чвэрць мілі за 11,7 с. і разганяецца да 310 км/ч. Гэтыя лічбы здольныя пахіснуць рэпутацыю такіх аўтамабіляў з прыстаўкай "супер", як Ferrari F430, Lamborghini Gallardo або Porsche 911 Turbo. І ужо сапраўды яны засланяюць паказчыкі ўсіх ранейшых версій GT-R, якія сыходзяць каранямі ў мінулае стагоддзе - аж да самога першага Skyline GT-R у кузаве PGC10, які быў выпушчаны ў 1969 годзе.

Легендарны аўтамабіль Nissan GT-R

А яшчэ "Нісану" атрымалася абагнаць галоўнага канкурэнта сваёй новай мадэлі - Porsche 911 Turbo, які японцы выкарысталі падчас распрацоўкі GT-R у якасці эталона. Нягледзячы на тое, што 911 Turbo разганяецца да сотні і праязджае 402 м ледзь хутчэй (3,4 з і 11,6 з адпаведна), GT-R усё жа абагнаў яго на Паўночнай пятле Нюрбургрынга падчас сумесных тэстаў.
І у адрозненне ад усіх папярэдніх пакаленняў GT-R, гэты аўтамабіль не пабудаваны на базе ўжо існуючай серыйнай машыны. GT-R упершыню ўяўляе сабой асобны пункт у мадэльным шэрагу кампаніі, і да астатніх мадэляў "Нісана" ён мае адносіны не больш, чым Porsche 911 - да Volkswagen Beetle.

Легендарны аўтамабіль Nissan GT-R

Але пры гэтым вытворца ўсталяваў на гэты ўзор аўтамабільнага мастацтва зусім невысокі кошт - у Штатах яна будзе складаць каля 80 000 даляраў. Вядома, кошт невысокая толькі адносна, але пакупнік за свае грошы атрымае максімум магчымага, і нават трохі немагчымага. Як і Corvette Z06, GT-R можна назваць вельмі выгаднай і ў той жа час магутнай купляй.

Знакам знешне, не знакам усярэдзіне

Знешні выгляд гэтага аўтамабіля ні для каго не стаў сюрпрызам - бо "Нісан" намякаў на будучы дызайн свайго флагмана амаль сем гадоў запар. Яшчэ ў 2001 году GT-R Concept даў зразумець, што ў машыны будзе агрэсіўная радыатарная рашотка чорнага колеру, пярэднія фары завостранай формы, мускулістыя крылы і спусцісты дах. Другі канцэпт-кар з аналагічнай назвай, паказаны ў 2006 годзе, адрозніваўся ад сучаснай серыйнай версіі мадэлі толькі дробнымі дэталямі ў абліччы бампераў і крылаў.

Легендарны аўтамабіль Nissan GT-R


Адным словам, знешняе аблічча GT-R ужо нікога не здзівіла, а вось тое, што пад ім хаваецца, можна назваць сапраўднай інжынернай сенсацыяй.
Увесь адзіны апорны кузаў (уключаючы дах) зроблены з сталі, аднак наперадзе ў яго структуру ўплятаюцца некаторыя дэталі з вуглявалакна (напрыклад, мацаванні для радыятара). Пярэдні бампер і рашотка радыятара вырабленыя з лёгкага пластыка на аснове поліпрапілена. Пярэдняя падвеска на здвоеных незалежных рычагах цалкам алюмініевая, мацуецца да падрамніку, таксама з алюмінія. Рамкі абедзвюх дзвярэй таксама з гэтага металу, і таксама літыя. Алюміній выкарыстоўваецца таксама і для ашалёўкі капота, пярэдніх крылаў, дзвярэй і вечкі багажніка. У задняй частцы машыны ёсць ніжні дыфузар з карбона.
Легендарны аўтамабіль Nissan GT-RУ выніку, хоць плошча паверхні кузава GT-R павялічылася ў параўнанні з іншым спартыўным купэ "Нісана" - 350Z - на 10%, маса неафарбаванага аўтамабіля ў той жа час на 10% менш. А яшчэ GT-R мае неверагодна нізкі каэфіцыент лабавага супраціўлення - 0,27.
У выніку, хоць плошча паверхні кузава GT-R павялічылася ў параўнанні з іншым спартыўным купэ "Нісана" - 350Z - на 10%, маса неафарбаванага аўтамабіля ў той жа час на 10% менш. А яшчэ GT-R мае неверагодна нізкі каэфіцыент лабавага супраціўлення - 0,27.Па даўжыні GT-R цалкам супадае з купэ Infiniti G37 - 465 гл. І абодва гэтых аўтамабіля маюць кампаноўку сядзенняў у салоне па тыпе "2+2". На гэтым падабенства двух купэ ад "Нісана" і яго люксавага брэнда сканчаецца. Колавая база GT-R (277,9 см.) на 7,1 см. карацей, чым у G37, а кузаў шырэй на тыя жа 7,1 см. (189,5 см). Да таго ж GT-R ніжэй купэ Infinity на 2,5 см. (137,2 см.). Адным словам, пераблытаць GT-R з G37 немагчыма.


Бездакорны матор

Шматлікія меркавалі, што на GT-R "Нісан" усталюе турбіраваную версію свайго ўжо шырока вядомага V-образника серыі VQ. Фактычна жа новы VR38, якім абсталяваны GT-R, мае такія жа адносіны да серыі VQ, як чалавек разумны - да аўстралапітэку. Гэта значыць нейкае падабенства ёсць, але на самай справе адзін з іх далёка сышоў па ўсходах эвалюцыі ад іншага.

Легендарны аўтамабіль Nissan GT-R

VR38, уяўляючы сабой V6 з двума турбінамі і інтэркулерамі, збіраецца ўручную адным з 12 механікаў у спецыяльнай майстэрні "Нісана", і толькі пасля гэтага мантуецца на GT-R. Можна зразумець з назвы, працоўны аб'ём гэтага агрэгата складае 3,8 л. Блок у яго алюмініевы, і адтуліны цыліндраў у ім маюць плазменнае пакрыццё, дзякуючы якому таўшчыня паверхні ўшчыльнення паршнявых кольцаў складае ўсяго 0,15 мм. Даволі дзіўны падыход, бо звычайна вытворцы для тых жа мэт выкарыстаюць 2,6-міліметровыя металічныя гільзы цыліндраў. Аднак "Нісан" сцвярджае, што яго інавацыя дазваляе паменшыць вагу матора на 3 кг.
Галоўкі блокаў не ўяўляюць сабой нічога новага - звычайная кампаноўка з двума размяркваламі верхняга размяшчэння (DOHC). Пры гэтым кожны вал цыліндраў мае асобную ўпускную камеру і блок дросельнай засланкі. Вянчаюць канструкцыю дзве турбіны IHI. Яны лёгкія і вельмі хутка раскручваюцца. Вытворца абяцае дасягненне максімальнага крутоўнага моманту (60 кгс•м) у дыяпазоне 3200-5200 аб/мін, а пік магутнасці (473 л. з.) прыходзіцца на 6400 аб/мін.
Дарэчы, VR38 не толькі надзвычай брукаваны, ён яшчэ і прыгожы. Так прыгожы, што "Нісан" не стаў хаваць яго пад пластыкавым кажухом, а пакінуў пад капотам у адчыненым выглядзе.
Можна сказаць, што GT-R - гэта тая машына, якая, пазбаўляючыся кузаўных панэляў, становіцца толькі выдатней. Харызма гэтага японца не мае аналагаў.


Бездакорная трансмісія

Легендарны аўтамабіль Nissan GT-R"Нісан" стварыў унікальную, амаль чарадзейную трансмісію. Размешчаны ў заднім масту вузел скрынкі перадач выконвае таксама і функцыі звычайнага задняга дыферэнцыяла падвышанага трэння, уваходнага ў сістэму поўнага прывада.
Карданны вал з вуглявалакна працягнуты ад задняй часткі VR38 да маста, які круціцца на той жа хуткасці, што і матор. Трансмісія ўключае ў сябе 6-хуткасную скрынку перадач з падвойным счапленнем, па сваёй канструкцыі падобную на распрацоўку "Аўдзі" - DSG. Бартавы кампутар аналізуе самыя розныя параметры працы машыны - счапленне колаў з дарогай, вугал павароту колаў, хуткасць язды і гэтак далей - і ў адпаведнасці з імі карэктуе размеркаванне крутоўнага моманту паміж пярэдняй і задняй воссю. Пры гэтым да пярэдніх колаў ён перадаецца па асобным маленькім вале, выкананаму з вуглявалакна, які размешчаны вышэй і правей ад галоўнага кардана.
Размеркаванне крутоўнага моманту паміж асямі пераглядаецца бартавым кампутарам кожныя 0,2 с. і можа змяняцца ў межах суадносін ад 50/50 да 100-адсоткава задняга прывада.
Скрынка можа працаваць у цалкам аўтаматычным рэжыме, але найбольшае задавальненне можна атрымаць, калі скарыстацца пялёсткавымі перамыкачамі хуткасцяў на рулі. "Нісан" абяцае хуткасць пераключэння не ніжэй, чым у балідаў "Формулы-1", прычым пераход на паніжаную суправаджаецца сінхроннымі імпульсамі падачы газу, інтэнсіўнасць якіх залежыць ад абарачэнняў рухавіка. Яны ўраўноўваюць паміж сабой хуткасць матора і трансмісіі, яшчэ больш паскараючы пераключэнне перадач.


Узважана і складана

Легендарны аўтамабіль Nissan GT-RЛегендарны аўтамабіль Nissan GT-RВядома жа, Nissan GT-R абсталяваны падвескай гоначнага класа, укамплектаванай падвойнымі рычагамі з літога алюмінія па ўсім чатыром вуглам кузава. І яна можа працаваць у трох рэжымах: "R" ("Race"), "S" ("Sport") і "C" ("Comfort") - назвы кажуць самі за сябе, можна толькі дадаць, што па змаўчанні ўключаны рэжым "S". Дапаўняюць падвеску амартызатары Bilstein DampTronic, якія былі створаныя адмыслова для GT-R.

"Нісан" заяўляе, што GT-R прадэманстраваў самыя лепшыя паказчыкі тармажэння за ўсю гісторыю абавязковых выпрабаванняў новых аўтамабіляў у Японіі. Масіўныя 15-цалевыя тармазныя дыскі з перфарацыяй, дапоўненыя 6-поршневымі суппартамі Brembo наперадзе і 4-поршневымі ззаду, здаецца, здольныя кінуць выклік законам фізікі. Націсніце на педаль тормазу, і машына павінна спыніцца ці ледзь не ззаду таго месца, дзе знаходзілася да гэтага.

GT-R абсталяваны ўстойлівымі да праколаў шынамі памеру 255/40ZR20 наперадзе і 285/35ZR20 ззаду. Што дакранаецца іх вытворцы, то гэта альбо Bridgestone, альбо Dunlop. Пры гэтым - ізноў жа па словах "Нісана" - у іх мякчэйшыя бакавіны, чым у астатніх сучасных мадэляў шын, устойлівых да праколаў. А яшчэ іх напаўняюць на заводзе азотам, а не звычайным паветрам, якім мы ўсе дыхаем. Дзякуючы гэтаму ціск у колах не змяняецца пад уплывам вільготнасці (прыём, запазычаны з аўтаспорту).

Модны гаджэт

Сапраўды кажучы, заднія сядзенні ў салоне GT-R відавочна не прызначаныя для дарослых людзей. Затое там можна перавозіць дзяцей або сумкі. З іншага боку, кіроўца і пярэдні пасажыр відавочна не адчуюць сябе абдзеленымі ўвагай распрацоўнікаў. Абодва атрымаюць па эрганамічным крэсле, а пад рукой у іх заўсёды будзе шмат элеганых кнопак і рычажкоў.

Самай прыкметнай часткай інтэр'еру з'яўляецца шматфункцыянальны дысплей, размешчаны збоку ад прыборнай панэлі. Японцы выхваляюцца тым, што яго стварылі ў той жа кампаніі, якая выпусціла серыю відэагульняў Gran Turismo - Polyphony Digital.

Легендарны аўтамабіль Nissan GT-R

Дысплей можа паказваць тэмпературу астуджальнай матор вадкасці, тэмпературу масла, ціск масла, ціск масла ў трансмісіі, ціск турбіны, размеркаванне крутоўнага моманту па асях, становішча дросельнай засланкі, вугал павароту колаў, бакавыя і падоўжныя перагрузкі. Дысплей можа захоўваць усе гэтыя дадзеныя з магчымасцю іх прагляду пасля паездак, уяўляючы сабой выдатная прылада ўдасканалення кіроўчага майстэрства. Дысплей можа нават падказваць аптымальныя рэжымы пераключэння перадач, калі кіроўца хвалюе эканомія паліва. Хоць, сапраўды кажучы, хто купіць падобны аўтамабіль з думкай аб эканоміі паліва?

Легендарны аўтамабіль Nissan GT-R


Безумоўна, тут ёсць спадарожнікавая сістэма навігацыі, ёсць цэлая інфармацыйна-забаўляльная сістэма, здольная прайграць любы аўдыё- або відэафайл.

Абраз у мінулым, абраз у будучыні


Легендарны аўтамабіль Nissan GT-R

Кожны квадратны сантыметр кузава Nissan GT-R - ад чатырох круглых стоп-сігналаў ззаду да сечанай рашоткі радыятара наперадзе - кажа аб пэўнасці "Нісана" магутнасці, хуткасці і спадчыне яго любімай мадэлі GT-R.
Яна была легендай у мінулым. Цяпер увесь мір чакае працягі гэтай легенды ў будучыні. Дакрануцца да яе - што можа быць лепш?
1
2526
23 июля 2008
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.
Смотрите также
Lincoln MKTLincoln MKT

На Дэтройтскім аўтасалоне прадстаўлен канцэпт новага камфартабельнага аўтамабіля Lincoln MKT....

Новы Corvette ZR1: госць з будучыніНовы Corvette ZR1: госць з будучыні

Тым, хто сапраўды ездзіў на ўсіх пяці папярэдніх пакаленнях Corvette, напэўна будзе цікава пазнаць, чым іх пацешыць новая мадэль.Сэрцам аўтамабіля з\...

Новы несуцяшальны прагноз: Даляр можа вырасьці да 4 500Новы несуцяшальны прагноз: Даляр можа вырасьці да 4 500

На сёньня Нацыянальны банк устанавіў тыя ж парамэтры: адзін даляр каштуе 2 650 рублёў, а адзін эўра – 3 703 рублі. Нацбанк абяцае трымаць зьмену курса...

На рынку ў Ждановічах аўтамабілі падаражэлі на 400-600 даляраўНа рынку ў Ждановічах аўтамабілі падаражэлі на 400-600 даляраў

З 1 студзеня 2010 году ў Беларусі падвысяць мыта на аўтамабілі, якія ўвозяць у краіну юрыдычныя асобы. Такое рашэньне было прынята ў Менску 27 лістапа...

Загрузка...
Комментарии

Hakeem
11 июля 2009 18:43
Да машинка супер - нет слов!!!
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии в данной новости.
Суббота, 03 Декабря
USD 1.9703
EUR 2.1019
RUB 0.0307
западная ведьма 3 минут назад
Цитата: ЛамповыйКун
в тырнете всегда можно найти кружок па интересам и умственаму развитию, раз ты здесь, значит все устраивает и нечева разводить базальтовщину.

в последнее время больше радуют некоторые остроумные комментарии, новостей маловато.. а может,я изменилась,а не банана
ЛамповыйКун 4 минут назад
Цитата: Bebop
разводить

ты за кафку ілі ніцшэ?
ЛамповыйКун 5 минут назад
Цитата: kotad
попробывать кулак пенсионера

еблан ватный, валі в сваю сраную рашку
Mab 10 минут назад
Цитата: PROSTO CHEL
Я всего лишь написал что никогда не куплю себе и уж точно не надену вышиванку, просто не нравится цветовая гамма, и мне проще что бы ко мне обращались на руссском.

Да ради бога. Только не надо говорить плохие вещи о национальных символах.

Цитата: kotad
хочешь попробывать кулак пенсионера по своим зубам? или просто тебя, тупой пидорас, взять за ножки, да об батарею - твоей тупо головкой?!

Ст. 186 УК РБ
kotad 13 минут назад
Цитата: ЛамповыйКун
пенсіанерскава пасведчаня у цябе няма.

послушай, маблер псаки, хочешь попробывать кулак пенсионера по своим зубам? или просто тебя, тупой пидорас, взять за ножки, да об батарею - твоей тупо головкой?!
Mab 15 минут назад
Якія гістарычныя падзеі замоўчвае школьная праграма

Bebop 17 минут назад
Цитата: ЛамповыйКун
нечева разводить базальтовщину

Ну, вообще-то в заголовке топика объявлена "философская минутка". Можно я сам буду решать, что мне можно разводить, а что нет? Спасибо!
ЛамповыйКун 18 минут назад
Цитата: kotad
Белоруссию

эта слова іспользуют пенсіанеры і підарасы, і я так панімаю, пенсіанерскава пасведчаня у цябе няма.
Новости от партнеров

ИНТЕРЕСНОЕ:

Загрузка...