РЕКЛАМА

Загрузка...
Тым, хто сапраўды ездзіў на ўсіх пяці папярэдніх пакаленнях Corvette, напэўна будзе цікава пазнаць, чым іх пацешыць новая мадэль.

Сэрцам аўтамабіля з'яўляецца LS9 - новы, зараджаны да мяжы 6,2-літровы рухавік V8 з кампрэсарам, які развівае максімальную магутнасць 620 к. с. (462 квт) і максімальны круцільны момант каля 823 Н•м. Магчыма, камусьці і гэтага будзе мала, хоць для таго, каб забіцца праз пяць секунд пасля старту, магутнасці досыць. Верагодна, таму кіраўніцтва Chevrolet на поўным сур'ёзе разглядае магчымасць продажу такога суперкара толькі ў камплекце з бясплатным навучаннем у школе кіроўчага майстэрства.' />

Новы Corvette ZR1: госць з будучыні

Новы Corvette ZR1: госць з будучыніТым, хто сапраўды ездзіў на ўсіх пяці папярэдніх пакаленнях Corvette, напэўна будзе цікава пазнаць, чым іх пацешыць новая мадэль. Ну а пра тых, хто аб гэтай марцы не чуў ні разу, і казаць няма чаго - такіх проста не існуе. Нават у бязмежных пустэльнях Арабскіх Эміратаў абавязкова знойдуцца людзі, якія не толькі чулі аб легендарнай марцы, але і маюць некалькі экзэмпляраў у сваім гаражы.

Пералічу асноўныя асаблівасці ZR1. У першую чаргу гэта, вядома жа, LS9 - новы, зараджаны да мяжы 6,2-літровы рухавік V8 з кампрэсарам, які развівае максімальную магутнасць 620 к. с. (462 квт) і максімальны круцільны момант каля 823 Н•м. Магчыма, камусьці і гэтага будзе мала, хоць для таго, каб забіцца праз пяць секунд пасля старту, магутнасці досыць. Верагодна, таму кіраўніцтва Chevrolet на поўным сур'ёзе разглядае магчымасць продажу такога суперкара толькі ў камплекце з бясплатным навучаннем у школе кіроўчага майстэрства.

Сэрцам рухавіка з'яўляецца вялікі і эфектыўны кампрэсарны нагнетацеля тыпу Roots з новай канструкцыяй ротара, якая прадугледжвае чатыры шрубавыя лопасці. Яго дапаўняе ўбудаваная сістэма астуджэння, якая паніжае тэмпературу паступаючага да рухавіка паветра, забяспечваючы тым самым максімальную эфектыўнасць яго працы.

Новы Corvette ZR1: госць з будучыні

Кампрэсарны нагнетацель шостага пакалення, распрацаваны кампаніяй Eaton, дапамагае рухавіку LS9 развіваць вялікую магутнасць і круцільны момант пры нізкіх абарачэннях і захоўваць высокія характарыстыкі ў шырокім дыяпазоне частаты кручэння - да 6600 мін-1. Нагнетацель падае да рухавіка паветра, дастатковае для падтрымання высокай магутнасці нават у вобласці высокіх частот кручэння - у той частцы дыяпазону, дзе эфектыўнасць рухавікоў з механічным кампрэсарам, як правіла, зніжаецца. Дэталі LS9 маюць малую масу і разлічаныя на эксплуатацыю ў цяжкіх умовах. Гэта дазваляе рухавіку ўпэўнена дэманстраваць выдатныя характарыстыкі пры высокай частаце кручэння. Зборка LS9 выконваецца ўручную, у цэнтры "Джэнерал мотарс" па вытворчасці сілавых агрэгатаў. у горадзе Віксом (Wixom), штат Мічыган.

З рухавіком LS9 спалучаюцца новая, больш эфектыўная шасціступенчатая механічная скрынка перадач і двухдыскавае счапленне з выключна вялікай прыціскной сілай (таму да педалі счаплення патрабуецца прыкладваць толькі невялікае намаганне). Спецыяльна падабраныя шэсцярні ў скрынцы перадач ZR1 ствараюць высокія перадатачныя адносіны на першай перадачы – гэта дапамагае аўтамабілю пачынаць рух. Максімальная хуткасць дасягаецца пры шостай перадачы - у гэтым складаецца адрозненне ZR1 ад мадэляў Corvette і Corvette Z06, якія развівалі максімальную хуткасць на пятай перадачы. Як след з яго назвы, у двухдыскавым счапленні ўжываецца пара дыскаў, якія размяркоўваюць нагрузку, створаным круцільным момантам рухавіка, па большай плошчы. Гэта забяспечвае велізарную прыціскную сілу ў момант, калі кіроўца выціскае педаль счаплення, а таксама дапамагае эфектыўней рассейваць цеплавую энергію і падаўжае тэрмін службы счаплення. Акрамя таго, дзякуючы лёгкаму і плыўнаму ўключэнню/выключэнню двухдыскавае счапленне ўносіць часцінку ў незвычайна захапляльнае кіраванне ZR1. Двухдыскавая канструкцыя на 25% зніжае інэрцыйнасць сістэмы. Дзякуючы малому памеру дыскаў (260 мм), да педалі счаплення ZR1 патрабуецца прыкладваць такі жа высілак, як і на мадэлі Corvette Z06, абсталяванай аднадыскавым счапленнем з дыяметрам дыска 290 мм.

Новы Corvette ZR1: госць з будучыні

Задні мост ZR1 таксама быў узмоцнены і абсталяваны нестандартнымі паўвосямі (з нясталым дыяметрам). Пры іх распрацоўцы праводзіліся разнастайныя тэсты, дзякуючы чаму атрымалася забяспечыць аптымальнае размеркаванне круцільнага моманту рухавіка. На новым аўтамабілі ZR1 паўвосі размешчаныя больш гарызантальна, у адпаведнасці з шырэйшымі заднімі коламі і шынамі.

Аўтамабіль ZR1 абсталяваны тым жа шасі (з вялікай колькасцю алюмініевых дэталяў), што і Corvette Z06, і абсталяваны такой жа незалежнай падвескай пярэдніх і задніх колаў - SLA (з кароткімі і доўгімі рычагамі). Верхнія і ніжнія накіруючыя рычагі падвескі вырабленыя з алюмініевага сплава. Чым ZR1 адрозніваецца ад Corvette Z06, так гэта наладамі падвескі - яны аптымізаваныя ў адпаведнасці з перэднімі і заднімі шырокімі коламі ZR1.

У базавае абсталяванне ўваходзіць адмыслова наладжаная для ZR1 сістэма Magnetic Selective Ride Control (MSRC) - амартызатары з рэгуляванымі характарыстыкамі, у якіх выкарыстоўваецца магнітная вадкасць. Дзякуючы здольнасці сістэмы практычна імгненна змяняць ўласцівасці падвескі, інжынерам атрымалася забяспечыць суперкар дзіўнай камфартабельнасцю хода і сілай счаплення колаў з дарожнай паверхняй пры бакавым паскарэнні на павароце, які перавышае 1g. Вядома, на нашых дарогах падвесцы прыйдзецца змяняць свае ўласцівасці асабліва часта, але канструктары запэўніваюць, што яна зладзіцца.

Новы Corvette ZR1: госць з будучыні

З улікам высокіх цягава-дынамічных характарыстак аўтамабіля пры пачатку руху сістэма MSRC дапамагае задняму масту забяспечваць плыўны разгон без скокаў. Акрамя таго, гэтая сістэма дапамагае паменшыць амплітуду руху маста пры паваротах на выбоістай або няроўнай дарозе.

Магутнаму рухавіку ZR1 адпавядае тармазная сістэма, у аснове якой ляжаць тармазныя дыскі з карбон-керамікі. Такія дыскі, якія можна сустрэць толькі на некалькіх экзатычных і вельмі дарагіх суперкарах, вырабленыя з вуглевалакна, узмоцненага керамічным (крамянёва-карбідавым) матэрыялам. Яны валодаюць такімі важнымі вартасцямі, як малая маса і высокая ўстойлівасць да зносу і награванню. Фактычна на такіх дысках ніколі не бывае карозіі, і яны не патрабуюць замены на працягу ўсяго тэрміна службы аўтамабіля, калі выкарыстоўваюцца для кіравання ў звычайных умовах.

Усталяваныя на ZR1 вентыліруемыя дыскі з прасвідраванымі адтулінамі маюць дыяметр 394 мм (пярэднія) і 380 мм (заднія) - гэта значыць гэта адны з самых вялікіх карбон-керамічных дыскаў, даступных для серыйных аўтамабіляў.
У высокатэхналагічных тармазных механізмах выкарыстоўваюцца тармазныя супорты з шасцю (для пярэдніх колаў) або чатырма (для задніх колаў) поршнямі, афарбаваныя ў прапанаваны, спецыяльна для ZR1 сіні колер. Пярэднія тармазныя калодкі па памеры не саступаюць самым вялікім, выкарыстоўваемых на серыйных аўтамабілях, у канструкцыі тармазных механізмаў якіх ужываецца адна калодка. Пярэднія тармазныя калодкі ZR1 удвая перавышаюць па памеры калодкі Corvette Z06, маюць плошчу 70 см2.

Новы Corvette ZR1: госць з будучыніТармазныя механізмы ZR1 лёгка праглядаюцца збоку дзякуючы эксклюзіўнаму дызайну колаў. На машыну ўсталёўваюцца 20-спіцавыя легкасплаўныя колавыя дыскі дыяметрам 19" (пярэднія) і 20" (заднія). У базавым варыянце выканання аўтамабіля гэтыя колы афарбаваныя ў бліскучы серабрысты колер Sterling Silver; у якасці опцыі прапаноўваюцца храмаваныя колы. З імі спалучаюцца шыны Michelin Pilot Sport 2, распрацаваныя спецыяльна для ZR1: пярэднія - P285/30ZR19, заднія - P335/25ZR20.

Што датычыцца дызайна, то, безумоўна, ZR1 можна беспамылкова пазнаць з першага погляду. Мабыць, самой характэрнай асаблівасцю "экстэр'ера" з'яўляецца выпуклы капот з вугляпластыка з інтэграваным акенцам з празрыстага полікарбаната. Скрозь яго можна бачыць верхнюю частку інтэркулера рухавіка, а гэта значыць, што зараз кіроўцу не прыйдзецца адчыняць капот кожны раз, калі яму захочацца палюбавацца на інтэркулер. На апошнім, дарэчы, злева і справа красуецца рэльефны надпіс LS9 SUPERCHARGED. А у пярэдняй часткі кажуха блока цыліндраў размешчаная эмблема Corvette - перакрыжаваныя сцягі.

Унутраны бок капота дэманструе падкрэсленае перапляценне вугляпластыкавых валокнаў. З вугляпластыка вырабленыя таксама панэль і дугі даху, накладкі парогаў і пярэдняга бампера. Гэтыя дэталі экстэр'ера абароненыя спецыяльна распрацаваным бліскучым празрыстым пакрыццём. Яно ўстойліва да ўздзеяння ўльтрафіялетавых прамянёў, гэта значыць добра супрацівіцца пажаўценню і зносу.

Шырокія пярэднія крылы з вугляпластыка са спецыфічнымі падвойнымі ніжнімі вентыляцыйнымі адтулінамі, а таксама афарбаваны ў колер кузава задні спойлер з высока размешчаным цэнтральным стоп-сігналам - гэта таксама непаўторныя прыметы ZR1. Усе асаблівасці знешняга дызайну аўтамабіля закліканы падкрэсліць яго ўстойлівасць пры руху на высокай хуткасці і выдатную кіравальнасць.

Новы Corvette ZR1: госць з будучыні

Інтэр'ер ZR1 створаны на аснове традыцыйнага для брэнда Corvette падвойнага какпіта. Дзякуючы высакаякасным матэрыялам, майстэрству выканання і выдатнай эрганоміцы ў салоне ствараецца высакакласная атмасфера, якая абяцае незвычайныя адчуванні ад кіравання. Какпіт ZR1 адрозніваецца ад Corvette і Corvette Z06 дызайнам наступных дэталяў:
-накладкі парогаў з лагатыпам ZR1;
-падгалоўнікі з вышытым лагатыпам ZR1;
-арыгінальная панэль прыбораў з лагатыпам ZR1 на цыферблаце тахометра і спідометрам, праградуіраваным да 370 км/г;
-паказальнік ціску кампрэсара на панэлі кіравання і на высока размешчаным дысплеі.

Новы Corvette ZR1: госць з будучыні

Камплектацыя "базавай" версіі выканання ZR1 (RPO 1LZ) сфармаваная на аснове мадэлі Z06, уключаючы лёгкія сядзенні і іншае абсталяванне, маючае малую масу. У вышэйшы ўзровень выканання інтэр'еру ўваходзяць унікальныя спартыўныя сядзенні з электрапрывадам рэгулявання і скураной абіўкай (упрыгожанай, зразумела, вышытым лагатыпам ZR1). На выбар пакупніку прапаноўваюцца чатыры варыянты колеру скуранога аздаблення салона, а таксама сістэма навігацыі, бесправадны інтэрфейс Bluetooth і шматлікае іншае.

Акрамя асаблівасцяў дызайну і сілавога агрэгата, аўтамабілі ZR1 будуць адрознівацца ад іншых мадэляў Corvette сваімі ідэнтыфікацыйнымі нумарамі (VIN). На кожным ZR1 будзе нанесены ўнікальны лічбавы код (VIN), а таксама парадкавы нумар. Гэта палегчыць азначэнне нумара, пад якім быў выраблены кожны пэўны аўтамабіль, - такая інфармацыя ўяўляе каштоўнасць для калекцыянераў і фанатаў. Напрыклад, калі VIN канчаецца лічбамі "0150", гэта азначае, што дадзены ZR1 - 150-ы, выпушчаны ў дадзеным мадэльным годзе.

Новы Corvette ZR1: госць з будучыні
0
1997
28 июля 2008
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.
Смотрите также
Легендарны аўтамабіль Nissan GT-RЛегендарны аўтамабіль Nissan GT-R

Новы Nissan GT-R не проста выйшаў на рынак магутных машын, ён яго літаральна падарваў: 473 конскія сілы, выцягнутыя з twin turbo V6, трансмісія новаг...

Lincoln MKTLincoln MKT

На Дэтройтскім аўтасалоне прадстаўлен канцэпт новага камфартабельнага аўтамабіля Lincoln MKT....

Дзённік эма (нататкі)Дзённік эма (нататкі)

ЭМАцыянальныя людзі....

Гоначны Lancer будзе ўдзельнічаць у ДакарыГоначны Lancer будзе ўдзельнічаць у Дакары

Mitsubishi Racing Lancer створаны для перамогі ў Дакары-2009....

Загрузка...
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии в данной новости.
Воскресенье, 19 Февраля
USD 1.8731
EUR 1.9952
RUB 0.0325
evg256 1 минут назад gismo_2, я прогер, после универа, пишу на всем подряд, от задачи зависит, любимый С/С++, но был не комерческий опыт разработки прикладного ПО на swift, java se, cuda C, разработка под openCV по диплому(для БПЛА). Сейчас пишу параллельно два проекта военных, один IOT на C# для высотомера беспилотника, второй - военный локатор. Есть опыт общения с win api, qt, массивно-параллельных вычислений на gpu, DX/OpenGL, WPF, разработка под android/ios и, наверно, что-то еще есть, что я даже не вспомню с ходу. При этом я не прыщавый задрот, хожу в зал, имею много интересов и проблем общения с противоположным полом не имею. Так что дополню ваш комментарий, об абсурдности этих стереотипов.
basalt155 6 минут назад AntoNeo,
реально умственный труд
за копейки...и главное в чём смысл этого "умственного труда"? чем дальше тем хуже. все умные вокруг а толку никакого. и кстате у нас больно умные сидят в тюрьме потому что много знают. а нахрена тот ум? всё равно сдохнешь. как будто и не было тебя никогда. люди кем вы себя возомнили?))
Xione 7 минут назад Не оценил. Реклама Адидас, сделанная фэнами, пижже Topotop 26 минут назад basalt155,
Да ты не расстраивайся)))) я и на 5 не прошёл)))))
Margasan 30 минут назад Беру.
С кубомедузами.
26-128 45 минут назад
Цитата: Филин
Lordy1987,Поисковик -> "Adblock Plus" -> Установить -> Не ипать себе мозгп.с. я даже не понимаю из-за чего вы так бомбите - ни разу не замечал.
Ну так год сборки юзера говорит сам за себя, кривая ось и такие же кривые отростки.)))
Парадокс 61 минут назад Это - уровень !!! AntoNeo 81 минут назад
maxiaka1111,
gismo_2,
Это работая на заводе можно бухать после смены.Когда речь идет про реально умственный труд лучше потренироваться и отвлечься,чем набухаться,а потом день или два не соображать ничего на работе.
Новости от партнеров

ИНТЕРЕСНОЕ:

Загрузка...