РЕКЛАМА

Загрузка...
Шматлікія крытыкі гібрыдных аўтамабіляў лаюць іх за кароткі жыццёвы цыкл акумулятарных батарэй. Кажуць, вялікая верагоднасць, што пасля гарантыйнага тэрміна батарэйка сапсуецца і прыйдзецца аплачваць дарагую замену. Але аўстралійская таксаматорная кампанія падала дадзеныя, атрыманыя ў рэальным жыцці, якія аспрэчваюць усе песімістычныя заявы.

Жыхар Аўстраліі Грэхэм Боунді валодае невялікім аўтапаркам і падае паслугі таксі. Ён мае ў сваім распараджэнні 32 мадэлі Toyota Prius і ведае праўду аб тым, на што здольныя іх акумулятарныя прылады. Кожны Prius праязджае ў год прыкладна 200 000 км. Пакуль што замена нікель-метал-гідрыднай батарэі запатрабавалася двум самым старым гібрыдам, адзін з якіх праехаў без рамонту 350 000 км, а другі — 550 000 км.' />

Таксісты развеялі міф аб недаўгавечнасці батарэй аўтамабіляў Toyota Prius

Таксісты развеялі міф аб недаўгавечнасці батарэй аўтамабіляў Toyota PriusШматлікія крытыкі гібрыдных аўтамабіляў лаюць іх за кароткі жыццёвы цыкл акумулятарных батарэй. Кажуць, вялікая верагоднасць, што пасля гарантыйнага тэрміна батарэйка сапсуецца і прыйдзецца аплачваць дарагую замену. Але аўстралійская таксаматорная кампанія падала дадзеныя, атрыманыя ў рэальным жыцці, якія аспрэчваюць усе песімістычныя заявы.

Жыхар Аўстраліі Грэхэм Боунді валодае невялікім аўтапаркам і падае паслугі таксі. Ён мае ў сваім распараджэнні 32 мадэлі Toyota Prius і ведае праўду аб тым, на што здольныя іх акумулятарныя прылады. Кожны Prius праязджае ў год прыкладна 200 000 км. Пакуль што замена нікель-метал-гідрыднай батарэі запатрабавалася двум самым старым гібрыдам, адзін з якіх праехаў без рамонту 350 000 км, а другі — 550 000 км. Змяняць батарэі прыйшлося толькі па сканчэнні 3-х гадоў з-за таго, што выдаванае імі напруга істотна знізілася.



Варта адзначыць, што Грэхэм нядаўна замовіў 8 новых Prius, каб давесці колькасць сваіх гібрыдаў да 40.

Мэнэджар Вік Джонстон лічыць, што выкарыстанне мадэлі Prius на працягу 3-х гадоў у якасці таксі раўнацэнна 36 гадам звычайнага прыватнага валодання. Зрэшты, гэта занадта ўжо завышаная адзнака. Але нават калі ўзяць сярэднестатыстычнага жыхара ЗША, які ў год намотвае 25 000 км, то яму бы прыйшлося змяняць акумулятарную батарэю толькі праз 15 гадоў.
0
1336
24 июля 2008
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.
Смотрите также
В Японии стартовало производство Toyota Prius CВ Японии стартовало производство Toyota Prius C

Японский производитель запустил производство самого компактного автомобиля из своей линейки гибридов.Toyota официально начала в Японии производство ко...

Toyota сделала гибрид Prius чуть спортивнееToyota сделала гибрид Prius чуть спортивнее

Спортивное подразделение компании Toyota - Toyota Racing Development (TRD) - на тюнинг-выставке SEMA представило программу доработок для гибридного ав...

Panasonic сделал крышу-батарею для PriusPanasonic сделал крышу-батарею для Prius

До чего же очевидная идея, которую никто почему-то до сих пор не вывел в серийное производство! Компания Panasonic создала интересную опцию для гибрид...

Слово «Toyota» стоит 33,4 млрд. долларов

Японская компания Toyota признана самым дорогим автомобильным брендом в мире. Стоимость автопроизводителя составляет более 33,4 млрд. долларов.За 2006...

Загрузка...
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии в данной новости.
Четверг, 30 Марта
USD 1.8767
EUR 2.0242
RUB 0.0329
Новости от партнеров
Сейчас на сайте
6 пользователей, 2700 гостей